divendres, 4 de juny del 2010

La nena nova, Marcy RUDO


La protagonista és una nena que es diu Marisa Everley. El primer dia de classe, es va perdre i no sabia on estava casa seva, i la Rachel (una nena que anava el seu mateix curs) la va ajudar a trobar casa seva. Elles es faran amigues, però a l'escola no tot serà fàcil...

L'autora és Marcy RUDO que va ser editora a Nova York, la ciutat on vivia. El 1981 es va instal·lar a Barcelona i, des de llavors, hi fa de traductora, editora i investigadora de la història de l'art. Va treballar en diverses editorials i, darrerament, és directora executiva d'Ediciones Minotauro. És autora de llibres per a nens i nenes i d'una biografia de la pintora modernista Lluïsa Vidal.

La novel·la m'ha agradat perquè és molt entretinguda i quan estàs llegint es passen les hores molt ràpides, i això als nens ens agrada. Jo recomanaria aquest llibre a nens de 13 a 15 anys perquè així s'adonen que les burles o insults poden fer mal.

4 comentaris:

  1. Hola Alba, has fet una entrada una mica fluixeta... estic segura que pot fer-ho millor. Segur que hi ha altres coses al llibre que pots comentar sense explicar-nos com acaba la novel·la.
    PD: Si mires la part inferior del teu article veuràs que ja hi apareixen el teu nom i cognoms.
    Fins aviat ;b

    ResponElimina
  2. necesito una fotografia de la Marcy Rudo

    ResponElimina
  3. Hola em dic Marisol i jo el que busco es la Biografia de la Marcy Rudo i no la trobo per ningun lloc, nomes trobo els seus llibres, em podriem explicar alguna cosa d'ella siusplau :)

    ResponElimina