dilluns, 7 de juny del 2010

L'ull del llop, Daniel PENNAC

LIBROS - EL OJO DEL LOBO El protagonista del llibre és un xicot que es diu Àfrica. És un noi que li passen moltes coses com quan va per la selva i es perd. La història a més narra què li passa quan està al Sàhara i es troba amb el mercader.

Jo recomano aquest llibre a tothom perquè és un llibre excel·lent, mai e llegit un llibre com aques! El llibre m'ha encantat per les aventures que amaga (això de què els humans seguien els llops per tot arreu).
El final de l'aventura és un final feliç. Mai m'havia imaginat que acabaria així, jo pensava que el protaginista es moriria...

7 comentaris:

  1. HOla Youssef,
    els comentaris de l'obra estan bé però falta la informació sobre l'autor i un enllaç que ens porti a una web que en parli. Ho havies fet en castellà i ho he hagut de suprimir :(
    Recorda que el redactat has de fer-lo tu, no val copiar!!!

    ResponElimina
  2. esk estaba yo trankilamente sacandome los mokillos mientraas me acia un pajote

    ResponElimina
  3. estaba yo cagando y se me ocurrio tirarme un peo mientras me acia un pajote

    ResponElimina
  4. perdon eske mi amic es mu tontaco, pero la efisionomia e los atomos divididos entre si no son compatibles con un cacharro de la hepoka de la polka

    ResponElimina
  5. claaaaaaroooo muchiacho si esk yo cuano era pekeño me picaban los moskitos en el cuuuloooo a pekeñas partes, a por cierto me estoi haciendo un pajote!

    ResponElimina